Володимир Кличко: "Після бою з Джошуа не очікував такої реакції публіки"


Володимир Кличко заявив, що задоволений своїм боєм проти Ентоні Джошуа — всім, окрім результату
"Це був прекрасний вечір боксу. Чесно кажучи, отримав величезне задоволення, стоячи в рингу в центрі стадіону "Уемблі" і проводячи поєдинок з таким суперником, як Ентоні Джошуа. У мене було одне бажання в цей вечір – перемогти! Як все пройшло – всі знають, і є багато деталей, про які можна говорити. Крім результату, я задоволений тим, як пройшов вечір боксу. Після бою я говорив: виграли всі, навіть я, незважаючи на результат і враховуючи ту повагу публіки, яке я отримав".
- Бій на барвистому "Уемблі" був дуже важливий для мене. Коли я виходив в ринг, вболівальники освистували мене, але я чекав цього, був на 100 відсотків упевнений у своїй перемозі, і ніщо не могло мене зупинити. Розчаровує результат поєдинку, але я розумію фанатів: бій вийшов цікавим. Для мене також. Мої рідні, друзі та близькі висловили захоплення боксом. Як кажуть, бокс великий, - додав Кличко.
– Я чув своїх фанатів. Незважаючи на світ британців, чув своїх уболівальників і перед боєм, і протягом всього поєдинку. Після бою не очікував такої реакції публіки, маю на увазі оплески від тих людей, які освистували мене перед боєм. Було приємно, але, повторюся, я очікував іншого результату, і був одержимий боєм, - підсумував Кличко.
Нагадаємо, Володимир досі не оголосив своє остаточне рішення — провести реванш проти Джошуа або закінчити кар'єру.
У команді ЕйДжея вважаю, що другий бій Кличко і Джошуа все ж відбудеться .

Джерело https://ukr.media/
Володимир Кличко: "Після бою з Джошуа не очікував такої реакції публіки" Володимир Кличко: "Після бою з Джошуа не очікував такої реакції публіки" Reviewed by Світові вісті on 11:12 Rating: 5

Немає коментарів:

На платформі Blogger.