Сьогодні 18 червня День батька - історія, красиві привітання смс та листівки



День батька 2017 в Україні і світі відзначають 18 червня – в третю неділю першого літнього місяця
В Україні це свято не є офіційним, а тільки всенародним, але все одно вашим татам буде приємно отримати привітання з днем батька.
День батька бере свій початок в США — саме там у 1909 році виникла ідея свята. Сьогодні разом зі Штатами День батька відзначають близько 40 країн світу, в тому числі і Україна.
До речі, в Україні пропонували встановити День батька на державному рівні у третю неділю вересня. У 2013 році уряд підтримав відповідний проект Указу Президента, однак він так і не був підписаний. Тому доцільно відзначати Всенародний день батька як це встановлено на міжнародному рівні — у третю неділю червня. У 2017 році цей день припадає на 18 червня.
День батька: історія свята


День батька заснувала в Сполучених Штатах Америки жінка на ім'я Сонора Смарт, в заміжжі місіс Додд, яка проживала у місті Спокан (штат Вашингтон). Крім неї, в сім'ї було ще п'ятеро дітей. Після народження шостої дитини, мати Сонори померла і батько, Вільям Джексон Смарт, взяв на себе всі турботи про дітей. Він, звичайно, не міг замінити їм матір, проте зробив абсолютно все, щоб його діти не були позбавлені турботи, розуміння і любові, яку може дати тільки рідна людина.
кольору, якщо вже покинув світ — білі.
Привітання з Днем батька 
Не забудьте 18 червня привітати своїх татусів зі святом. І задумайтеся вже сьогодні, що подарувати на День батька. Пропонуємо вам декілька вітань з Днем батька в віршах і прозі.
Спасибі тобі татко, за щире тепло,
За людяність твою та невичерпне добро,
За руки твої робочі і безсонні ночі
За те, що ростили, за щедрий хліб на столі
Нехай Господь Бог тобі здоров'я і силу дає,
Зозуля сто років тобі в саду накує.
Ти, мій тато найкращий,
Сильний, добрий і рідний,
Терплячий і могутній,
Знай, що я завжди з тобою!
Я люблю тебе, батьку,
І пишаюся, що мій батько –
Це в житті переможець,
Це справжній боєць!


Пишаюся, що я батькова дочка!
Про що хочу говорити
І кожен новий рядок
Готова тобі присвятити.
Нехай яскраве сонце успіху
Сяє завжди на шляху.
Більше веселощів і сміху,
А краще все - попереду!
***

Сьогодні, в день батька,
Тобі хочу привітати.
Такого мудреця
Прийшла пора прославити.
І мій низький уклін
За ті, що ти – мій тато.
Ти в житті – чемпіон,
Твій син знімає капелюх!


Батько. Це означає так багато.
Спасибі тобі, мій рідний.
Буваєш ти м'яка яким і суворим,
Веселим і сумним годиною.
Сьогодні забудь про негоди,
Я Хочу привітати тебе.
Бажаю здоров'я і щастя
Від чистого серця, люблячи.

***

Проходять роки, але ти, дорогий наш тато, залишаєшся, як і раніше, таким же молодим, люблячим і добрим! Для нас ти завжди будеш самим улюбленим на світі! Спасибі тобі за все душевне тепло, яке ти нам дарував довгі роки! Бажаємо тобі щастя, здоров'я, благополуччя і пам'ятай — ми завжди з тобою поруч!


В День батька дозволь нагадати тобі про свою безмежної любові! Я від усієї душі вітаю тебе, мій рідний татусю! І бажаю тобі чистого неба, яскравого сонця, міцного здоров'я і великих успіхів у всьому! Нехай у твоєму житті не буде похмурих днів! Нехай всі, кого любиш, завжди будуть поруч! Хай не зраджують друзі, а вороги цураються! Просто живи і не втомлюйся ділитися мудрістю, силою і стійкістю!

***

За те, що ти мене смішив,
За те, що ти зі мною грав,
За те, що ти пишався мною,
І втішав, і підбадьорював.
За те, що терплячим був
І не кидав у біді мені,
Завжди любив і балував,
Хочу сказати спасибі я!


Я обіцяю жити гідно
І не вдарити в бруд обличчям,
Щоб ти сіном міг пишатися,
Як я пишаюся своїм батьком!

***

За турботу, працю і ласку,
Я тобі дякую,
Знаю точно, краще тата,
В цілому світі не знайду!

Джерело https://ukr.media
Сьогодні 18 червня День батька - історія, красиві привітання смс та листівки Сьогодні 18 червня День батька - історія, красиві привітання смс та листівки Reviewed by Світові вісті on 00:32 Rating: 5

Немає коментарів:

На платформі Blogger.