Екстрасенси прокоментували загибель фіналістки «Битви екстрасенсів»


Ввечері 13 червня в Москві загинула фіналістка сьомого сезону «Битви екстрасенсів». 30-річна Ілона Новосьолова випала з балкона шостого поверху після сварки зі своїм хлопцем
Учасники шостого сезону битви Зираддин Рзаєв і Влад Кадоні прокоментували загибель відьми.


«Коли я дізнався про смерть Ілони, мені стало погано. Я був особисто з нею знайомий. Але по роботі ми не збігалися. Вона завжди себе позиціонувала як відьма і розмовляла тільки про чорну магію. У цьому плані наші дороги завжди розходилися, але ми не конфліктували. Всі говорили, що вона агресивна, насправді вона просто так виглядала. Вона була в житті як маленька дівчинка, як дитина. Ілона була дуже доброю, ясною і відкритою», — згадує Ілону Зираддин. — Ілона була дуже доброю, ясною і відкритою. Ми працювали з Ілоною в парі: вона найкраща моя напарниця з усіх. Ілона дуже шанобливо до мене ставилася, була вихованою, не пробивала енергію. У нас був хороший тандем. Я вважаю, що це втрата для екстрасенсорного світу. Шкодую, що ми не спілкувалися тривалий час".


Ведучий «Дому-2» і екс-учасник шоу «Битва екстрасенсів» Влад Кадоні розповів, що вони з Новосьолової «воювали» довгий час: «У нас була дуже жорстка ворожнеча з часів шостого-сьомого сезонів. Мені дуже шкода, що вона закінчилася саме так. Ми навіть не встигли поговорити. Останні роки її життя були справжнім пеклом. Все це почалося після того цькування, яке їй влаштували ЗМІ щодо її минулого».
Влад Кадоні вважає, що проблеми з психікою у Ілони почалися тоді, коли стало відомо, що вона зважилася на гендерний перехід. «Мабуть, у неї в глибині сиділо, що якщо не він, то ніхто більше. Ілона боялася самотності. Плюс вона дуже багато чого пережила, до того ж її професія, в якій вона дуже багато собі дозволяла. Все це призвело до такого результату. Мені дуже шкода. Сподіваюся, що душа її знайде спокій», — сказав Кадоні.

Джерело https://ukr.media
Екстрасенси прокоментували загибель фіналістки «Битви екстрасенсів» Екстрасенси прокоментували загибель фіналістки «Битви екстрасенсів» Reviewed by Світові вісті on 10:04 Rating: 5

Немає коментарів:

На платформі Blogger.