Як відвідування церкви впливає на здоров'я


У цьому впевнені американські вчені з університету Вандербільта
Для отримання результатів своєї теорії фахівці провели експеримент, закликавши прийняти в ньому участь більше п’яти тисяч чоловік.
Їх розділили на дві групи, перша з яких продовжувала жити звичайним життям, а друга регулярно ходила до церкви.
Друга категорія людей згодом заявила експертам про поліпшення свого здоров’я і самопочуття. Вони стали легше переносити стрес і різні негативні життєві ситуації. Учасники першої групи ніякими позитивними змінами похвалитися не могли.
На думку дослідників, перебуваючи в храмі люди розслабляються і зовсім по-іншому дивляться і аналізують те, що відбувається навколо. Через деякий час вони не так гостро реагують на всілякі подразники, тим самим зберігаючи особисте здоров’я.

Джерело https://ukr.media
Як відвідування церкви впливає на здоров'я Як відвідування церкви впливає на здоров'я Reviewed by Світові вісті on 11:44 Rating: 5

Немає коментарів:

На платформі Blogger.