Влад Яма розповів про роман з Наталією Могилевською


Танцюрист, хореограф розповів про те, як він разом зі співачкою проживав Танці з зірками
У зв'язку з оновленням проекту "Танці з зірками" на "1+1" запустив #танціззіркамиchallenge. Суть його в тому, що протягом декількох тижнів зірки будуть передавати один одному #танціззіркамиchallenge, поки глядачам не стане відомий повний зірковий склад проекту. Ведучий танцювального шоу Юрій Горбунов передав челлендж співачці Наталії Могилевській. Наталя підтвердила участь у проекті і передала #танціззіркамиchallenge своєму партнеру минулих сезонів Владу Ямі. Той теж підтвердив свою участь.
Правда поки так і не ясно, в якості кого вони з'являться в шоу: ведучих, членів журі чи знову вийдуть на паркет.
Проте в соцмережах відразу ж почали обговорювати, чи повернеться легендарна пара Могилевська і Яма на паркет проекту "Танці з зірками".
Під час онлайн-конференції в "КП" обговорили це питання.
- Владе, ви повертаєтеся в той же проект 10 років потому. Немає відчуття дежавю?
- Є! Але воно приємне. Швидше навіть не дежавю, а внутрішнє відчуття, що так має бути. Все якось так добре вийшло, що аж страшно.
- Є сили, фізичні, емоційні, для участі в такому проекті?
- Ми з вами досі не розуміємо, в якості кого я там буду (сміється). Але у мене є відчуття, що моя поява в будь-якій ролі було б цікаво.
- Після "Танців з зірками", де ви танцювали в парі з Наталією Могилевською, ходили чутки, що у вас був роман. Хоча з ким тільки романів не приписують. Що скажете?
- Роман досі приписують. Звичайно, був – на паркеті, в румбі (сміється). У житті – не було. Між нами тільки дружба і повага.
- Складно вам було працювати з Наташею?
- Мені було важко фізично. Морально, я думаю, складніше було їй. Їй потрібно було боротися зі своїм характером, силою, їй треба було свою зірковість залишити за межами залу. І в неї це виходило.
- Наскільки складно вчити зірок?
- Мені здається, все індивідуально. Все залежить від зіркової хвороби, є вона чи ні, і від бажання. Мені здається, що у Наташі було стільки бажання, що воно перекрило всі внутрішні амбіції - амбіції артистки, зірки, жінки, що старші, досвідченіші за мене. Я досі не розумію, як вона тоді все це пережила.
- Пам'ятайте, що вона сказала вам після проекту? Говорила спасибі?
- Звичайно! Вона каже мені це кожен раз при зустрічі. І я їй вдячний за поради. Вона вважає, що так, як я, її ніхто не зміг би навчити танцювати. Так, я робив це з душею. Вона була для мене не просто черговий ученицею, я намагався відчути, що потрібно саме їй. Мені здається, це і є завдання проекту в цілому - щоб зірка виглядала круто. Якщо танцюрист буде виглядати трохи не так, як йому б хотілося, це нормально. Але багато хлопці цього так і не зрозуміли. Деякі танцюристи прагнули в момент танцю виглядати крутіше, ніж зірка, це просто безглуздо і тупо.
- Зараз ви спілкуєтеся?
- Спілкуємося, коли бачимося, нам завжди є про що поговорити. Нещодавно ми розмовляли про мого сина. Трохи допомагав їй перед зйомками останнього кліпу, у нас було кілька занять. Знаю, що вона закохана в танець досі. У неї є талант до танців, відчуття руху.
- З ким із зірок ви хотіли б станцювати?
- У "Танцях з зірками" я пробував танцювати з Тіною Кароль, це було добре. Або Ніколь Шерзінгер – є така американська співачка і танцівниця. Джей Ло – велика дівчинка, з нею важко (сміється).

Джерело ukr.media
Влад Яма розповів про роман з Наталією Могилевською Влад Яма розповів про роман з Наталією Могилевською Reviewed by Світові вісті on 05:45 Rating: 5

Немає коментарів:

На платформі Blogger.