Севастополь зараз розділений на два табори, – кримчанка


Жінка, яка виїхала з Криму після захоплення півострова Росією розповіла, чому не хоче повертатися додому.
Про це пише "Индустриалка".
"Севастополь зараз розділений на два табори – комусь подобається Росія, а комусь – ні. Я проти такого життя. Я хочу жити в Україні. Розлюбила все, що пов'язано з Кримом, і на Чорне море зовсім не тягне. У мене тут родина. Подруга розповідає, що зараз у Криму на пляжах мало людей і це нормально. Наші люди туди не їдуть і не повинні їхати", – каже Світлана Сполович.
В будь-якому випадку, повертатися назад у Крим у мене бажання немає, хоч я там ще прописана,Жінка розповіла, що відразу після окупації Криму сім'я виїхала з Севастополя у Запоріжжя. Чоловік служить у ЗСУ, у пари є донька Маргарита. Світлана додала, що жити у Запоріжжі складно, адже вона винаймає квартиру, що є дорого. Але до Криму повертатися не хоче.
– наголосила кримчанка.

Джерело http://24tv.ua/
Севастополь зараз розділений на два табори, – кримчанка Севастополь зараз розділений на два табори, – кримчанка Reviewed by Світові вісті on 10:53 Rating: 5

Немає коментарів:

На платформі Blogger.