За дві хвилини до смерті...


Радник міністра внутрішніх справ Антон Геращенко показав SMS-повідомлення, відправлене екс-депутатом Держдуми Росії Денисом Вороненкова за дві хвилини до своєї смерті.
SMS-листування Вороненкова Антон Геращенко продемонстрував в ефірі одного з українських телеканалів.
"Денис Вороненков загинув о 11:23. А своє останнє SMS він написав мені. 11:21 – це було SMS про те, що він мені скинув інтерв'ю і написав мені про те, щоб я подивився його. "Главред вчора був в захваті і сказав, що на одному диханні читається". Я відповів "Гуд", через кілька хвилин Дениса не стало", – розповів Антон Геращенко.
Останнє SMS-повідомлення Вороненкова
16 червня Голосіївський райсуд Києва постановив заарештувати одного із фігурантів цієї справи.


Джерело http://24tv.ua/
За дві хвилини до смерті... За дві хвилини до смерті... Reviewed by Світові вісті on 00:39 Rating: 5

Немає коментарів:

На платформі Blogger.