Чим займаються дочки президента Росії



Президент Росії Володимир Путін розповів про те, чим займаються і де живуть його дочки. Разом з цим, він підкреслив, що деяку інформацію про них не буде розголошувати хоча б з міркувань безпеки. Увага громадськості Росії зосереджена не тільки на роботі президента Росії Володимира Путіна, але і на особистому житті. Про дочок глави держави ходять різні чутки, аж до того, що вони живуть за кордоном. Російський лідер вирішив розвіяти всі сумніви і розкрив деякі таємниці щодо життя своїх дітей.

"Я читав, звичайно, в інтернеті і деяких виданнях з приводу Катерини Тихонової, також як і по іншим моїм можливим родичам і дочкам. Різні речі читав в різний час. І зовсім недавно стверджували, що мої дочки отримують освіту за кордоном постійно живуть за кордоном. Але тепер, слава богу, ніхто про це не пише. Тепер кажуть – і це правда – що вони живуть в Росії і ніколи нікуди на постійне проживання не виїжджали ", – розповів Володимир Путін під час підсумкової прес-конференції.

"Вони ніде, крім Росії, не отримували освіти. Вони навчалися тільки в російських вузах. Але це не означає, що вони не мають контактів з колегами і не спілкуються з ними", – додав російський лідер.

"Я ними пишаюся. Вони продовжують навчатися і працюють. Тут з Russia Today запитували з приводу мов – у мене дочки вільно говорять на трьох європейських мовах. Ну навіть вже хтось говорить на одній або двох східних, можуть порозумітися, ще на одному четвертому європейському. Причому не просто вільно кажуть, вони користуються в роботі. Вони роблять перші кроки в своїх кар'єрах, і досягають хороших успіхів", – підкреслив глава держави.

"Я ніколи не обговорюю питань, пов'язаних з моєю родиною. Вони не займаються бізнесом і не займаються політикою. Вони нікуди не лізуть", – зазначив Володимир Путін. "Говорити конкретно про те, де мої дочки працюють і чим вони займаються – я ніколи не робив цього і, природно, не збираюся робити і зараз. З дуже багатьох причин, в тому числі з питань безпеки ", – зауважив президент.

"І взагалі, я вважаю, що кожна людина має право на свою власну долю. вони у мене ніколи не були "зоряними дітьми", ніколи не отримували задоволення від того, що на них спрямовано софіти якісь. Вони просто живуть своїм життям і роблять це дуже гідно", – уклав глава держави.

Джерело: УкрМедіа
Чим займаються дочки президента Росії Чим займаються дочки президента Росії Reviewed by Світові вісті on 11:58 Rating: 5

Немає коментарів:

На платформі Blogger.