Подарують Вам гарний настрій анекдоти на сьогодні 16 січня 2016


Смішні анекдоти для наших читачів.

— Відмінний вечір, може, зайдемо до мене випити кави?
— Ну, я навіть не знаю, кава на ніч якось...
— Ну, будь ласка! У мене не було кави вже півроку!

***
Зарплата дружини — це її зарплата,
Зарплата чоловіка — це сімейний бюджет...

***
Жіночі мрії. А подаруй мені на День Народження що-небудь таке, щоб я легенько так правою ніжкою натиснула і р-р-раз, стрілка від 0 до 100 за три секунди...
— Ваги підійдуть?

***
— Два Рома!
— Марьіванна, ви все-таки на уроці математики, а не в барі.
— Рома! Два-а-а-а!

***
— А ви знаєте чому у попи вертикальний розріз?
— Ні
— Якби він був горизонтальний,то вона б хлопала при ходьбі.

***
— Круто, що ти в ліжку любиш те ж, що і я.
— Спати до обіду?
— Так.

***
Дружина каже чоловікові:
— "Ми з тобою ніде не буваємо! "
— Гаразд, завтра піду сміття викидати, візьму з собою.

***

Джерело: УкрМедіа
Подарують Вам гарний настрій анекдоти на сьогодні 16 січня 2016 Подарують Вам гарний настрій анекдоти на сьогодні 16 січня 2016 Reviewed by Світові вісті on 01:38 Rating: 5

Немає коментарів:

На платформі Blogger.