Салат з крабовими паличками і копченою ковбасою


Для себе я постійно шукаю щось нове, якісь рецепти, які б були не тільки простими, а й смачними. Таким є зимовий салат на літній лад, який я дуже люблю готувати і на святковий стіл, ну а тепер я знайшла для себе ще один рецепт, який не займає багато часу, але і, в принципі, не банальний.
Для його приготування Вам знадобляться, в своїй більшості, вже готові продукти, які не зажадають від Вас варіння і смаження (крім, звичайно, яєць). За складом рецепт дещо схожий з крабовим салатом, але на смак він виходить зовсім іншим. При бажанні можна трохи "пограти" з продуктами, як це зробила я, і підлаштувати їх під себе. Приміром, у цьому рецепті я прибрала настільки нелюбимий мною болгарський перець і додала курячі яйця - вийшло те, що подобається саме мені. 

Інгредієнти: 
капуста свіжа білокачанна - 0,5 велика;
крабові палички - 4 шт.;
кукурудза консервована - 1 банка;
ковбаса копчена - 300 г;
морква свіжа - 2 шт.;
часник - 1 зубчик;
куряче яйце - 2 шт.;
сіль - за смаком;
майонез - за смаком.

Приготування крабового салату з копченою ковбасою.
Для початку необхідно білокачанну капусту дрібно нашаткувати.

Далі капусту як слід пом'яти руками, щоб вона дала сік.

Крабові палички дрібно порізати.

З кукурудзи злити рідину і додати її в загальну миску.

Порізати брусочками копчену ковбасу - у мене.

Моркву натерти на крупній тертці.

Часник подрібнити.

Варені яйця дрібно порізати. Все перемішати, посолити, поперчити і заправити майонезом.

Готово!

Приємного смаку!

Джерело http://shefkuhar.com.ua/
Салат з крабовими паличками і копченою ковбасою Салат з крабовими паличками і копченою ковбасою Reviewed by Світові вісті on 07:34 Rating: 5

Немає коментарів:

На платформі Blogger.