Посміхніться новому дню. Анекдоти для доброго настрою на 12 січня 2017


***

— Дівчино, який у вас гарний светр! 
— Так, це справжня верблюжа шерсть! 
— О, я відразу здогадався за двома горбиками.

***

Кажуть, що за поганим завжди приходить добре. 
Боюся, мене невдовзі просто розірве в друзки від щастя.

***

Науковці з Гарвардського університету виявили, що миші розмножуються набагато швидше, якщо їм не заважають науковці з Гарвардського університету.

***

Я не п’ю шампанське, бо бульбашки б’ють у голову й вимагають віскі, текілу й ооось того гарненького хлопчика…

***

— Дорогий Дідусю Морозе! На минулий Новий рік я просила в тебе хлопця. 
Так ось, забери назад цього придурка й давай краще мандаринки!..

***

Студентський гуртожиток. У кімнату вбігає дівчина й кричить: 
— Дівки, знімайте швидше труси — до нас зараз хлопці прийдуть у гості!

- Ви що робите, дурепи?! З мотузки знімайте!

***

— Ой, Розочко, я їздила до санаторію й познайомилась із цікавим чоловіком! У нас із ним таки дуже багато спільного — гастрит, гіпертонія й плоскостопість.

***

— Дівчино! Можливо, я помиляюсь, але мені здається, що ви неприступна фортеця! 
— Це залежить від того, яким калібром ви спробуєте її атакувати…

***

Він усе годував, годував мене обіцянками… Так я й не зчулася, як набрала 10 кілограмів…


Джерело https://ukr.media
Посміхніться новому дню. Анекдоти для доброго настрою на 12 січня 2017 Посміхніться новому дню. Анекдоти для доброго настрою на  12 січня 2017 Reviewed by Світові вісті on 16:07 Rating: 5

Немає коментарів:

На платформі Blogger.