Встати на сокиру і слухати собак: різдвяні повір'я від українця



Весь православний світ чекав це свято цілий рік. Вважається, що в різдвяну ніч відкривається небо, а звірі і дерева можуть розмовляти. На столі повинно бути дванадцять пісних страв, а сідати за вечерю належить всією сім'єю після сходження першої зірки
На стіл потрібно поставити дванадцять пісних страв
«Дуже важливо, щоб вся сім'я зібралася на святу вечерю. І є таке повір'я, якщо всі зійдуться, з'їдуться, то всі будуть разом. Ніхто не помре в цей рік, ніхто не загубиться, ні з ким не буде якихось проблем», - розповідає Михайло
У святвечір категорично заборонено щось позичати: в чужі руки може піти достаток з дому. Замітати і мити посуд теж не рекомендують.
«Не треба мити посуд увечері. У Різдво це особливо актуально, тому що «нагодувати» долю дуже важливо в цей день. Тоді вона буде сита, задоволена й весь рік буде все добре», - розповідає краєзнавець.
Саме в різдвяну ніч, коли всі колядують, дівчата можуть дізнатися свою долю. За обрядом дівчина повинна вийти на вулицю з ложкою куті.
«Дівчина виходила і прислухалася до якихось звуків. І, вважалося, з якою сторони будуть гавкати собаки – в тій стороні її чоловік і живе», - ділиться повір'ями Михайло 
Крім наворожить собі судженого і багатий рік, у різдвяну ніч можна попросити собі і здоров'я.
«У кожному будинку обов'язково, щоб усі встали на сокиру або щось залізне. Для чого це робилося? Щоб здоров'я було залізне. Але обов'язково голою ногою потрібно стати», - додає Михайло
А щоб будинок і родину обходили нещастя, негатив і нечиста сила, треба на кожному кутку столу під скатертину покласти по зубчику часнику.
Різдвяна ніч - це свято єднання і дива. Тому зустрічати його потрібно з чистими помислами та вірою у краще.

Джерело https://ukr.media
Встати на сокиру і слухати собак: різдвяні повір'я від українця Встати на сокиру і слухати собак: різдвяні повір'я від українця Reviewed by Світові вісті on 09:02 Rating: 5

Немає коментарів:

На платформі Blogger.