Порошенко пообіцяв повернути Молдові Придністров’я


Україна ніколи не визнає Придністров'я окремою державою і буде всілякими способами сприяти відновленню територіальної цілісності і суверенітету Республіки Молдова
 Таку заяву зробив 17 липня президент України Петро Порошенко під час спільного з прем'єр-міністром Молдови Павлом Філіпом брифінгу в Одеській області. «Україна готова максимально сприяти відновленню територіальної цілісності Республіки Молдова», - сказав Порошенко.
Він нагадав, що війна в Придністров'ї 25 років тому мала страшні наслідки для сотень тисяч людей. Також він підкреслив, що Україна і надалі буде проводити політику добросусідства щодо Молдови і ніколи не визнає Придністровську республіку окремою державою. У свою чергу Філіп назвав заяви про «блокаду» Придністров'я Україною та Молдовою спекуляціями.
«Дивно чути різного роду спекуляції щодо так званої блокади Придністров'я з боку молдовської та української влади. Ми повинні подивитися на те, що експорт своєї продукції в Україну, наприклад, в 2015-2016 роках склав майже 10 млн. доларів з цієї території, а 60% від загального експорту з цього регіону був в країни ЄС», - сказав Філіп. 

Джерело http://replyua.net
Порошенко пообіцяв повернути Молдові Придністров’я Порошенко пообіцяв повернути Молдові Придністров’я Reviewed by Світові вісті on 23:12 Rating: 5

Немає коментарів:

На платформі Blogger.