Кличко зробив шокуючу заяву про завершення своєї кар’єри


Український супертяж Володимир Кличко зізнався, що вже замислюється про завершення професійної кар'єри
Як заявив легендарний чемпіон під час відвідування "Школи успіху", він не збирається після спочивати на лаврах після виходу з боксу.
"Мій останній поєдинок був не таким успішним. Я до цього звик, нічого страшного. Не завжди в житті складається все так, як хочеться. Але тут важливо робити висновки і розбиратися, чому так сталося. У 41 рік я думаю про те, як буду вибудовувати кар'єру далі. Так, я думаю про спортивну пенсію, але сидіти і жити спогадами про минуле я не збираюся в жодному разі. Тільки вперед!" – сказав Кличко.


Джерело http://korupciya.com/
Кличко зробив шокуючу заяву про завершення своєї кар’єри Кличко зробив шокуючу заяву про завершення своєї кар’єри Reviewed by Світові вісті on 07:02 Rating: 5

Немає коментарів:

На платформі Blogger.