“Не плач і відсвяткуй день народження без мене…”: Зі сльозами на очах, Савченко прощалась з матір’ю


Мама Надії Савченко зустрілась із донькою, на арешт якої Верховна Рада дала дозвіл, біля готелю "Київ"



"Кріпися донечко, кріпися. За тобою народ України, але є багато продажних шкур. Продажних українців дуже багато. Я в них питала: "Скільки вам за це заплатили?", – сказала жінка.
Надія попросила маму йти додому. "А ти куди?", – спитала мати. 
"А я ще побуду на роботі", – відповіла Савченко, яка попросила її не плакати і відсвяткувати день народження без неї.

Джерело /korupciya.com
“Не плач і відсвяткуй день народження без мене…”: Зі сльозами на очах, Савченко прощалась з матір’ю “Не плач і відсвяткуй день народження без мене…”: Зі сльозами на очах, Савченко прощалась з матір’ю Reviewed by Світові вісті on 08:10 Rating: 5

Немає коментарів:

На платформі Blogger.