Подарують Вам гарний настрій анекдоти на сьогодні 14 січня 2016


Забавні анекдоти для вас.
Мене дратують дівчата, які на всі відповідають: "Так і знала, що ти це скажеш".
— Зелений гідрокарбонат їжака.
— Так і знала, що ти це скажеш.

***
Зачепив сьогодні на вулиці ненавмисно жінку. Вона на мене з наїздом:
— Че, проблеми?
Ну, я візьми та й розкажи все. Сидимо тепер, разом плачемо...

***
Мужик стоїть на зупинці біля села, чекає автобус. Поруч росте ціла галявина ромашок. Під'їжджає на машині браток і питає:
— Почім ромашки? Хочу телиці подарувати.
Мужик трохи подумав і каже:
— 500 рублів букет.
Той:
— Я пацан конкретний, те та се, давай за 300.
Мужик погодився. Браток задоволений, їде та й думає:
— Круто я його з 500 до 300 розвів. Лохів я відразу бачу.

***
Жили у бабусі,
Два веселих гуся,
Откормила, зарубала,
Продала і в плюсі!

***
— Доктор, я отримаю зарплату, так сміюся не перестаючи!
— Ну і добре! Сміх подовжує життя!
— Тобто, до пенсії дотягну?
— Звичайно! А там ще смішніше буде!

***
— Як схрестити свиню та корову?
— З допомогою м'ясорубки.

***
— Я приїхав вбити дракона, і звільнити вас, міледі! А чому ви в бігудях і гумових шльопанцях?
— Я щя.

Джерело: УкрМедіа
Подарують Вам гарний настрій анекдоти на сьогодні 14 січня 2016 Подарують Вам гарний настрій анекдоти на сьогодні 14 січня 2016 Reviewed by Світові вісті on 22:46 Rating: 5

Немає коментарів:

На платформі Blogger.