Дівчинка, вихована мавпами: приголомшлива історія Марини Чапман


Тут Марині 17, і це найперша її фотографія. Марина виявилася в джунглях, коли їй було всього чотири — без сім'ї, без друзів і без імені
Марина — не справжнє її ім'я. Точніше, це не ім'я, дане при народженні. Вона придумала собі сама, змінивши до цього кілька. Сьогодні жінці близько 60 років, може бути, трохи більше. Вона не знає свого віку так само, як не знає імені, прізвища і того, де її батьки. Жінка досі зберігає свою гнучкість і грацію, хоча зізнається, що вже далеко не така спритна, як раніше. Марина Чапман п'ять років провела в джунглях серед мавп-капуцинів, але, як виявилося, це суспільство було набагато гостинніше,ніж люди.
Викрадення


Колумбія 50-х років була «чорною плямою» Латинської Америки: наркотики, торгівля зброєю і проституція цвіли в тих краях буйним цвітом, а викрадення дітей і продаж їх були прибутковим бізнесом. Це і сталося з маленькою чотирирічною Мариною — тоді ще безіменною дівчинкою, яку схопили на вулиці й повезли через джунглі. «Тільки що я сиділа навпочіпки на землі і збирала горох. Раптом переді мною з'явилася темна рука з білою ганчіркою. Перш ніж я встигла закричати, біла ганчірка накрила моє обличчя», — розповідає про своє викрадення Марина.
Не знає вона і того, хто були її викрадачі і чому їм довелося кинути її в джунглях.
«Не знаю, скільки часу пройшло до того моменту, коли я знову прийшла в себе. По обличчю шлепало чимось м'яким і вологим. Мене ніс вниз головою якийсь дорослий чоловік. Він ішов швидко, і моє тіло розгойдувалося в такт його кроків. Крізь падали на очі сплутане волосся я бачила землю. По обличчю, ніг і рук дудлили листя рослин і жорсткі гілки. 
Мені хотілося закричати і попросити їх повернутися, не залишати мене одну. Інстинкт підказував мені, що це погані люди, але я боялася залишатися в джунглях».
Марина зізнається, що ніколи не згадувала про своїх «справжніх» батьків. Не залишилося в неї і спогадів про них. Будучи вже дорослою, вона розповіла: «Я продовжую працювати над цим, але як і раніше нічого — я стільки разів намагалася представити їх». Вона уявляла собі, як було б її внучці раптом втратити пам'ять про її дочку, і зізнається, що одна думка про це завдає їй болю.
Гостинні джунглі


Опинившись одна в дрімучому лісі, дівчинка смерть перелякалася. Вона блукала навколо, кликала батьків і плакала, але джунглі були нещадні: ніхто не відгукнувся. Вона не мала поняття, як добувати їжу або шукати воду, так що досить скоро близько підійшла до краю виснаження.
«За що? — думала вона. — Ну чому, чому все це відбувається? Де мама і чому вона за мною не прийшла? Що я зробила, щоб заслужити це покарання? У чому завинила?» Я подивилася на своє плаття, яке зовсім недавно було сліпучо-білим, з візерунком з рожевих квітів, а зараз перетворилося на сіру ганчірку, забруднене землею і кров'ю. На мені не було ніякого взуття, і ступні сочились порізами. Живіт був порожній, а в душі панував розпач. Я впала ниць і знову розплакалася. У ніс вдарив сильний запах трави і землі. Я хотіла додому, але не могла придумати нічого кращого, ніж плакати. Я хотіла до мами, мріяла про те, як вона мене заспокоїть і приголубить. Але ні мами, ні інших людей поблизу не було".
Нова сім'я


Не вона шукала мавп, вони самі знайшли її і, як їм це властиво, дуже зацікавилися дивною великою чужою мавпою.
«Мавпи, мабуть, вирішили, що я не уявляю небезпеки, і всі захотіли помацати мене, щоб познайомитися ближче. Вони видавали звуки, немов перемовлялися один з одним, підбадьорювали один одного і сміялися. До мене підійшло одразу кілька мавп, які почали мене штовхати, смикати моє брудне плаття і порпатися у волоссі.
„Перестаньте! — голосно схлипуючи, благала я. — Відійдіть! Залиште мене у спокої!“ Але мавпи не звертали уваги на мої слова, і мені довелося дочекатися, поки вони задовольняють свою цікавість і закінчать мене вивчати. До того часу я трохи заспокоїлася, розуміючи, що, якщо б вони хотіли зробити мені що-небудь погане, то вже давно б зробили. Від спілкування з ними я аніскільки не постраждала, а через деякий час всі мавпи втратили до мене інтерес і повернулися в густий підлісок до того, чим займалися до того, як мене помітили».


Від відчаю і розгубленості Марина просто пішла за зграєю мавп-капуцинів, які самі незабаром звикли до її суспільству і не відкидали її компанії. З трудом, але дівчинка опанувала всі «премудрості» мавпячого життя. По-перше, якщо хочеш вижити,ти повинна вміти лазити по деревах. Часом вона ночувала в печері, але іноді спала прямо на гілках. Вона навіть навчилася говорити на їх мові: «У мене було величезне бажання говорити і спілкуватися. Я почала відтворювати звуки, які видавали мавпи, для розваги і щоб чути свій голос. Одна або кілька мавп відразу відреагували на те, що я „сказала“, і у нас зав'язалася „бесіда“. Я дуже зраділа. Це означало, що мавпи звернули на мене увагу. Я стала імітувати вироблені мавпами звуки, намагаючись робити це максимально схоже на те, як „кажуть вони.
Мавпячу мову не тільки неможливо зобразити за допомогою букв, але і досить складно відтворити фонетично. Навіть моїм високим дитячим голосом я не могла повторити деякі звуки. Одним з перших звуків, який я „подужала“, був сигнал тривоги та попередження про небезпеку — гучний, різкий, гортанний».
Незабаром Марина стала повноправним членом мавпячої спільноти: вона так само, як вони, крала їжу, шукала в них бліх і ховалася від небезпек. Одного разу старий капуцин, якого вона про себе називала «дідусем», навіть врятував її від отруєння, показавши, з якого джерела потрібно пити, щоб вилікуватися.
Ці ворожі люди


Людське суспільство не принесло Марині нічого хорошого. Але, живучи з мавпами, вона тим не менш шукала суспільства собі подібних. Одного разу вона натрапила на самотню хатину в лісі, де жила пара. Чоловік прогнав звідти Марину і пригрозив, що якщо вона ще раз з'явиться, він уб'є її.
Друга зустріч з людьми була ще менш радісною. Марина сама вийшла до браконьєрам, видавши себе. Ті забрали її з собою в Кукута, де продали в бордель. Там вона отримала ім'я Глорія. На щастя для Марини, вона була занадто мала, щоб обслуговувати клієнтів, так що грала роль прислуги, а після — втекла. Кілька років вона жила як жебрачка і навіть обзавелася власною «бандою». Марина крала гроші, цінності та їжу, виживаючи, як уміла. А красти вона — спасибі мавпячій школі! — вміла.
Одного разу її найняли працювати в сім'ю мафіозі, і це стало для Марини справжнім пеклом: її нікуди не випускали, жорстоко били і кілька разів намагалися зґвалтувати. Там вона перетворилася в Розальбу. У підсумку, Марині посміхнулася удача, наче в якості винагороди за всі її пригоди: добра сусідка Маруха відправила Марину з міста до своєї дочки, ризикуючи власним життям.
Луз Марія


Перший подарунок у своєму житті, який отримала Марина, була коробка, запнута жовтою стрічкою, всередині якої лежали блакитне плаття, білі шкарпетки і пара блискучих білих туфельок. Марина говорила, що ніколи не бачила чогось настільки ж красивого.
Марія, дочка Марухи, стала прийомною мамою для Марини, якій було вже 14. Марія сказала їй, що та тепер вільна і може вибирати ім'я, яке їй подобається. Марина вибрала ім'я «Луз Марина» — Луз в честь колумбійської королеви краси.
Незабаром сім'я переїхала в Англію, а Марина зустріла свого майбутнього чоловіка Джона Чапмана.


Марина з усіх сил намагалася стати «нормальною», за її власним визнанням. Вона навчилася готувати і стала шеф-кухарем. Вона остаточно стала на дві ноги, хоча досі впевнено пересувається на чотирьох. Вона стала шанованою прихожанкою і люблячою мамою. Вона майже перестала лазити по деревах.
Але боротьба загартувала її, і вона ніколи не зможе забути весь шлях, який їй довелося пройти в гонитві за своїм щастям.
«Ти переймаєш тваринні інстинкти, особливо коли тобі доводиться виживати на вулицях міста. Коли ти повинна захищати себе, ти знаєш, як відповісти ударом на удар. Коли б на мене не нападали, я завжди б'ю до того, як б'ють мене. Ти стаєш тим, хто вижив, а для того, щоб врятуватися, треба бути швидким і жорстким. Я вважаю себе жорсткою. Я впораюся з будь-якою проблемою, тому що саме це потрібно, щоб вижити».

Джерело https://ukr.media
Дівчинка, вихована мавпами: приголомшлива історія Марини Чапман Дівчинка, вихована мавпами: приголомшлива історія Марини Чапман Reviewed by Світові вісті on 11:48 Rating: 5

Немає коментарів:

На платформі Blogger.